Reklama firmy – jakie medium wybrać, by zyskać nowych klientów?
Chcesz zainwestować w reklamę swojego biznesu, ale zastanawiasz się, jakie miejsce przekazu będzie najlepsze? Sprawdź, jakie rodzaje mediów stosowane są w reklamie i dobierz taką ofertę, która będzie odpowiadała Twoim wymaganiom pod każdym względem!
1. Reklama w mediach tradycyjnych
To najstarszy dział reklamy, który wykorzystuje media określane jako tradycyjne. Zaliczają się do nich telewizja, radio oraz prasa.
Reklama w mediach tradycyjnych jest nadal bardzo popularna, jednak związana jest ona z dość wysokimi kosztami. Dotyczą one głównie reklamy w telewizji, ale również spore koszty dotyczą promocji ogólnopolskiej w radiu i w prasie. Tańsza jest reklama w lokalnych mediach, która pozwala na dotarcie do odbiorców w obszarze działalności firmy.
2. Reklama internetowa
Aktualnie bardzo wiele firm decyduje się na reklamę internetową, która pozwala na łatwe dotarcie do potencjalnych klientów w sieci. Dzisiaj, gdy z internetu korzysta większość Polaków, metoda ta jest bardzo skuteczna w przypadku każdej grupy wiekowej.
W ramach e-marketingu znajduje się wiele metod, między innymi:
- e-mail marketing
- pozycjonowanie stron internetowych
- reklama w Google – Google Ads
- reklama w mediach społecznościowych
- content marketing
- reklama graficzna
Atutem kampanii online jest ich wysoka skuteczność i niskie ceny. Można również rozpocząć je od razu i dodatkowo łatwo komunikować się w ich ramach z klientami, na przykład przez social media, by budować ich lojalne grono.
Gdzie warto reklamować swoją firmę?
Aby firma mogła dotrzeć do nowych klientów, najlepiej wykorzystać synergię różnych mediów, by dzięki temu otoczyć odbiorcę przekazem. Jednak ze względu na spore koszty tego typu kampanii reklamowych wiele firm decyduje się na skorzystanie z tylko jednego medium i jest nim internet.
Profesjonalna agencja reklamowa Katowice – klienci, którzy nie wiedzą, na jaką metodę reklamy warto się zdecydować, mogą skorzystać ze wsparcia doświadczonej agencji reklamowej, która będzie mogła wykonać kompleksową analizę firmy i wskazać, jaka metoda promocji będzie dla niej najskuteczniejsza.